Konkurs Młodych Badaczy
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłasza II edycję Konkursu Młodych Badaczy na najlepszą pracę magisterską z zakresu badań rynku i opinii publicznej. OFBOR jest również fundatorem nagród pieniężnych oraz stażów w renomowanych instytutach badawczych
Na autorów najlepszych prac czekają atrakcyjne nagrody pieniężne:
Celem konkursu jest: promocja branży badawczej i popularyzacja profesji badacza w środowisku studenckim oraz nawiązanie kontaktu z najzdolniejszymi studentami zainteresowanymi praktyką i pracą w firmach badawczych.
Adresatami konkursu są: studenci i absolwenci socjologii, psychologii, ekonomii, matematyki, marketingu, zarządzania i dziedzin pokrewnych studiujący na polskich uczelniach, którzy obronili lub obronią pracę magisterską bezpośrednio związaną z badaniami marketingowymi w okresie od 1 czerwca 2007 do 30 czerwca 2008, w tym prace dotyczące:
Terminarz:
Czas trwania konkursu: rozstrzygnięcie II edycji konkursu i wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas IX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.
Więcej informacji udziela Biuro Zarządu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku
ul. Szarotki 11
02-609 Warszawa
tel./fax 022 648 45 17
e-mail: biuro@ofbor.pl, www.ofbor.pl